söndag 13 januari 2013

På darriga ben...

Tror inte jag behöver berätta att december blev en träningsdip för mig. MEN jag stressade inte ihjäl mig över det, utan var förlåtande mot mig själv och såg till att få en bra start på Januari istället.

Av årets hittills 13 dagar har jag tränat 10!

Idag TRX! Är med i gymmets grupp som kör stentuff TRX 2 ggr i veckan. Så onsdag och söndag it is.

Idag hade jag dessutom gott om tid för mig själv så jag avslutade med 30 min crosstrainer och 30 min gång/jogg på löpbandet. Tog mig sen hem på darriga ben och med ett nöjt leende på läpparna.

Nu sitter jag och njuter av tonfisk med paprika, citron och fullkornspasta. Mums

Tuff TRX för baksida ben / rumpa


Magmördare i TRX:en


Inte riktigt som på bilden, men gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar