söndag 28 april 2013

Länge sedan sist...

Hm. Det var ett bra tag sedan jag var här sist. Men jag lever, jag andas och jag tränar :)

Min nya tjänst på jobb har sugit en del kraft och det händer ett par gånger i veckan att jag jobbar även på kvällen. Så bloggen har fått stå åt sidan medan jag hittar rätt i nya rutiner och heltidsjobb.

Men så kände jag - jag saknar den. Bloggen alltså. Den var en del av min träningsglädje och motivation. Kanske hittar jag tillbaka igen.

Det har såklart hänt mycket sedan jag var här sist. Jag har tränat, jag har inte tränat, jag har haft svackor, jag har haft toppar. Jag har tränat med Olga Rönnberg på mammafitness.se, jag har reklamerat mitt köp hos Olga Rönnberg på mammafitness.se (lååååång historia som jag kanske berättar en dag - tills dess, jag kan INTE rekommendera Olga!). Jag har gått rakt in i väggen vad gäller kosten - men hittat tillbaka. Och nu det mest aktuella - jag tränar till mitt livs andra halvmara. Göteborgsvarvet som går av stapeln 18 maj. Laddad. Taggad. Och en smula rädd ;)

But Just Do It!!! I går tog jag mig runt hela 18 km. Idag har jag ont lite här och där - men skit i det. För det här kommer att gå :) :) :)

Nu kööööör vi!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar