söndag 1 april 2012

Att göra rätt val


What goes around comes around.

Jag har tränad mycket i Mars. Mycket! Trots det gick kroppsmätningen inte bra idag. Anade det med tanke på att jag haft två-tre dåliga matveckor och en bra. Men jag hoppades att mycket träning skulle hålla mig på +/- 0. Jag har ju i alla fall tränat…

Men det visar sig att maten betyder mer än så. Jag hade gått upp i vikt, fett% och till och med cm. Damn!!!

Nu har jag två val:

A) Skita i allt. Det hjälper ju ändå inte att jag tränar.
B) Fortsätta ge järnet med träningen (som jag lärt mig älska), och DESSUTOM göra rätt val vad gäller maten.

Jag väljer B)

Nu j-klar!!! När jag gör min kroppsmätning i slutet av april ska både jag och PT jubla.

Man kan välja att bli nedslagen av dåliga resultat, eller bli lite förbannad, taggad och fylld av lite j-vlar anamma. Jag väljer det senare.
För min skull!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar