fredag 18 maj 2012

Låst läge?

Frustrerad!
Denna vecka har jag tränat enligt följande:

Mån: Motionscykel 20 min innan frukost, PowerWalk 26 min på lunchen, TRX-pass på kvällen, 60 min Crosstrainer efter TRX-passet
Tis: Motionscykel 20 min innan frukost, PowerWalk 24 min på lunchen, Sprang milen på kvällen på 1:00:57
Ons: PowerWalk 68 min
Tor: Tufft TRX pass på morgonen
Fre: Morgon PowerWalk på 30 minuter. So far...

Det är 423 minuters träning. MEN. Det verkar vara ett låst läge. Vågen står envist kvar på samma siffra som i måndags. Retliga, j-kla 70,6 kg!!! Det hade varit så skönt att få göra slutmätningen på under 70 kg. Om det så bara stod 69,9.


Förhoppningsvis har veckan dock inneburit ytterligare minskad fett% och ökad muskelmassa.
Jag tror jag ska slänga ut den där j-kla vågen genom fönstret.
Kroppsmätning imorgon. 11.00. Den sista.
Men det är inte slutet, utan början och fortsättningen på mitt nya liv.



















Lås upp då för f-n....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar