söndag 20 maj 2012

Slutresultatet i siffror

Eller egentligen inte slutresultatet - det här är bara början på min resa. Men siffrorna före och efter min medverkan i träningsgruppen i alla fall.















Inte så många kg vikt som försvann - men fettprocenten och det vicerala fettet är klart det som glädjer mig mest. (Viceralt fett = det skadliga fett som sitter runt organen. Ju lägre desto bättre. 3 är en bra siffra).
Och 32,5 cm är ju inte fy skam det heller.

Vad gäller graderingen så är 5 = Stor muskelmassa, normal fettprocent.
Gradering 6 = Normal muskelmassa, låg fettprocent.

Vill gärna landa på 8:an = lågt kroppsfett och stor muskelmassa. Och för första gången i mitt liv tror jag att det är möjligt, och att jag kan.


Totalt har gruppen (5 personer) gått ner 31,1 kg och minskat 175 cm!

Well done!

/22-åringen :-)

2 kommentarer:

  1. Oh vad duktig du är herregud vilken skillnad du måste ju vara jätte nöjd!! Kram kram, ska du ner mera eller? kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Jag är jättenöjd. Är inte ute efter att just gå ner i vikt, snarare ytterligare sänka min fett% och få mer synliga muskler. Hard work :)

      Radera