tisdag 29 maj 2012

Träningsstart!

Åh så skönt det var att komma igång igen. För första gången i mitt liv präglades första dagen efter semestern med ett skönt träningssug. Mitt gamla jag hade suckat och stånkat och fastnat i soffan med handen i godispåsen. Mitt nya jag skuttade iväg till gymmet med ett leende på läpparna.

Men jag kände mig lite vilsen. Utan träningsgruppen. Ingen PT. Ingen slutmätning som flåsar mig i nacken. Jag behöver ta mig en funderare över hur jag ska lägga upp min träning framöver. Jag känner att jag vill köra minst två styrkepass i veckan och till detta två konditionspass. Ett av konditionspassen bör vara löpning då jag ska springa milen igen i september (iForm-loppet).

Idag nöjde jag mig med att ställa mig på crosstrainern. För att få igång förbränningen och börja jobba bort de där extra kilona jag hade med mig genom passkontrollen på väg hem. But no worries. Jag är lugn. För jag vet nu hur min kropp fungerar. Vad jag behöver göra denna veckan för att vara back on track. Vilken träning som ger resultat. Och det känns helt enkelt så j-vla nice!





















Lite inspo under träningen idag.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad kul att höra :) Kollade dina före och efter bilder. GRYMT jobbat! Jisses vilka resultat.

    BAMSE kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Du är GRYM du mé :-)

    SvaraRadera