torsdag 8 november 2012

Äntligen!!!

Jag trodde jag var frisk när jag skrev mitt förra inlägg...men se det var jag inte. Halsont och hosta som vägrade ge med sig.
 
Men nu. Äntligen! Inget halson, bara lite hosta. Och plötsligt kom motivationen och träningssuget tillbaka. För det får jag ärligt erkänna, motivationen fick sig en törn under dehär veckorna.
 
But hello...I'm baaaaack :-D
 
Inledde kvällen som instruktör på cirkelfysen. Älskar't. Som vanligt tjuvtränade jag så mycket det bara gick samtidigt som jag körde med de andra. Och jädrar i lådan vilken energi min kropp hade samlat på sig under sin långa vila!
 
Stack till gymmet sedan och rev av ett kort men effektivt pass. Supersets is da shit.
 
Det blev:
  • Knäböj i smith
  • Legcurls
  • Leg extensions
  • Bänkpress
  • Armhävningar
  • Planka
  • Magdödar maskin som jag inte vet vad sen heter
  • Benlyft
 
Ökade vikten på flera övningar. Trött. Nöjd. Och supertaggad! Motivation - welcome back :-D

Darrig bild efter tufft pass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar