torsdag 15 november 2012

Marklyft :)

Jag har gjort det, jag har gjort mina första marklyft :)

Idag var jag ju instruktör som vanligt. Körde ett tufft cirkelfys-pass och tjuvtränade allt vad jag kunde i mitten. Knäböj, sumohopp, jogg på stället och så gav jag mig på några burpees.

Efter passet gick jag direkt över till gymmet för att fortsätta med mitt nya upplägg. Vilket ikväll innebar:

  • Repetitionsmax frontsquats
  • 4x10 frontsquats
  • 4x10 benspark
  • 4x10 marklyft

Förundras igen över hur slut man kan köra på sig själv med så få övningar!

Avslutade det hela med en 20 minuters promenad. En minst sagt mörk och dimmig sådan. Men skön.

Behöver jag säga att jag är nöjd med kvällen :)

Jag har gett mig in i skivstångsvärlden :)
Gillar´t!
Minst sagt mörkt och dimmigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar