måndag 10 september 2012

Box blev intervaller

I helgen har barn och familj prioriterats, och träningen har fått stå åt sidan för fotbollscuper och lugnt mys.

Ikväll stod det Box i planeringen...men jag hann inte :( Efter att ha halvslumrat i soffan en timme ryckte jag till sist upp mig ändå. På med löparskor och hörlurar och ut i mörkret (mental note - skaffa reflexer). Det började med en PowerWalk, men jag blev så laddad av bra musik och skön kvällsluft att det slutade med backintervaller.

Nu är jag skönt slut, genomsvettig och gladare än vad jag varit på hela dagen :-)

Vad gäller veckoutmaningar, nähe...det var inte min grej. Blev stressad och tappade lusten. Så enda instruktionen till mig själv denna veckan är att träna med L U S T. Som jag gjorde idag!

God Natt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar