torsdag 6 september 2012

Träna. Pausa.

Vilken vecka. Det är högt tempo på alla plan. Det händer massor på jobb. Full fart hemma (som vanligt då alltså). Och träning, träning, träning.

Såhär har det sett ut i veckan hittills.

Måndag: Lunchpromenad med en kollega som är snabb på foten. Vi knatar på så snabbt att vi får ha med ombyte och deo :-) Snarare PowerWalk än promenad faktiskt.
På kvällen laddade jag för att testa gymmets två måndagspass. Box. Pilates. 
Box var totally min grej! Sparka. Slå. Ta i  t i l l s  m a n  r a m l a r  i h o p! Pilates...not so much. Visst är det skönt att sträcka ut muskler och kropp, men jag får erkänna...jag blev lite uttråkad.

Tisdag: NU I VECKAN ÄR DET PREMIÄR för mig och träningskompisen att hålla i våra första pass! I tisdags var det ACs tur att hålla i cirkelfys. Gick lysande bra. 17 roliga och tuffa övningar med allt från TRX till sumohopp till sprint. 2 varv och s v e t t i g a deltagare efteråt. Kände mig ordentligt genomtränad. Lunchpromenad avklarad också förresten.

Onsdag: Ja se då blev det pausa, förutom lunchpromenaden då :)  Sliten i musklerna. Laddade om för torsdagen.

Torsdag: Lunchpromenad = check. Sen ikväll är det min tur!!! Ska hålla mitt första cirkelfyspass för gymmet. Soffpotatisen har blivit instruktör. Hell Yeah! Ska blir roligt, lite nervöst och spännande. Tänkte köra ett eget pass på gymmet efteråt, eller löpträna. Hm, får se vad jag blir sugen på.

Träna. Pausa. Träna.

Min grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar