måndag 3 september 2012

Veckoutmaning: sockerfritt och 5 dagars träning

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Och det blev inte som jag hade tänkt mig förra veckan. Blev sjuk i fredags och var halvkrasslig + hade besök hela helgen. = ingen träning och alldeles för mycket socker.

Därför blir det enkelt att välja veckoutmaning denna veckan. SOCKERFRITT. Dessutom SKA jag få till 5 träningstillfällen denna veckan!

Ikväll funderar jag på att prova på box eller pilates som drar igång denna veckan. Förändring känns bra just nu. Eller så blir det gymmet. Får se - men träning blir det!

Någon som hänger med på sockerfritt?

Förra veckans utmaning - satte 4 av de utlovade 5 passen. Feber satte stopp för det sista - men det kör jag idag. Så jag räknar = check på den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar