måndag 24 september 2012

Det ekar tomt...

...men jag är kvar. Anledningen till min frånvaro här är tudelad. 1) Jag håller på att byta tjänst på jobb = just nu jobbar jag både med den gamla och den nya tjänsten. 2) Har haft känningar i hals och huvud och t.o.m. haft lite feber ett par dagar.

Så sedan jag skrev sist har jag bara fått till två träningstillfällen - båda cirkelfys med gymmet. Men då gäller det att se till att varje träningstillfälle blir det bästa man någonsin gjort :)  Då kör man inte bara djupa knäböj med Bulgarian Sandbags utan man avslutar med ett upphopp, bänklyftet görs med en hand istället för två, sprinten håller ett tempo så man nästan kräks när de 40 sekunderna har gått, osv. Hell Yeah!!! Funkade i tisdags i alla fall när jag var frisk (puh), men fick ta det lite lugnt på torsdagen (då jag ju dessutom är instruktör). Sedan dess har jag fått lyssna på kroppen och vila.

Fortfarande ont i halsen idag. Men imorgon tänker jag banne mig inte ha det, för då SKA jag träna.

ÄLSKAR att jag känner ett sådant sug efter träningen när jag inte kan / får träna. Det är annat än förr när en veckas sjukdom var likamed lång avhållsamhet från allt vad träning hette :)

Ha en go måndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar