tisdag 24 juli 2012

Årets varmaste träningspass = check

Det var inte utan att det tog emot lite. Efter en hel dag med poolbad och sol är man lite mosig i både kropp och knopp. Men samtidigt var jag ju grymt sugen. Så upp på cykeln och iväg till ett av gymmets fantastiska utepass på stranden.

Nu njuter jag av att vara skönt trött i kroppen efter 1 tim cirkelfys. Det blev:

Utfall, knäböj, dips på bänk, sprint, planka, TRX-knäindrag/mage, rygglyft, höga knän, gående plankan, sumohopp med klapp, TRX-rygg, TRX-armhävningar, diagonallyft.

Allt som allt 13 stationer x 3 varv.

Svettig. Sandig. Och lycklig :)

Fick med mig min son som träningskompis. Älskar att få dela mitt träningsintresse med honom! Underbart att se hur kul han tycker det är redan!
Jag och min träningskompis
Sandig men lycklig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar