tisdag 10 juli 2012

Dagsformen

Idag har jag haft en ljuvlig dag med barnen hemma hos mina föräldrar. Trots grå himmel och tunga moln. Barnen stannade hos sin mormor och morfar, spännande med övernattning. Jag och min man passade på att gå ut och äta på restaurang. Sen gjorde vi var och en det vi tycker bäst om...han gick på bio med en kompis och jag passade på att träna.

Glädjer mig åt att kroppen inte tappat så mycket trots en veckas självvald träningspaus, och en ofrivillig vecka av vila och halsont. Känner mig fortfarande stark och kunde öka vikten på flera övningar idag. Idag körde jag ett styrkepass på gymmet - rygg, armar, axlar. Kan stolt meddela att jag i en övning (hantelrodden) fick lämna de här kära vännerna...


...och istället vända mig till några nya kompisar...


Ja idag fick jag leka med de stora pojkarna :-) 

Eftersom gymmet stänger 21.00 och jag anlände 20.10 så hann jag inte med någon fettförbränning på plats. Avslutade därför kvällen med en härlig PowerWalk. Frisk, klar luft. Pigg kropp och knopp. Livet leker!

Lite bilder på dagsformen såhär i semestertider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar