onsdag 6 juni 2012

En bra dagen efter

Igår - sommarfest med jobb. Idag - en bra dagen efter :) Med bilen till festen är det enkelt att tacka nej till vinet, med följden att jag inte överåt igår...och inte heller idag.

Istället är jag pigg och utvilad efter att ha blivit bjuden på sovmorgon av man och barn. Hela dagen tillbringades ute i nationaldagsfirandets tecken. Och kvällens träningspass är nu avklarat.

Idag blev det en skön PowerWalk med mycket inslag av pulsande i djup sand. Efter en timmes frisk luft klev jag in på gymmet och rev av ett styrkepass. Ben, bröst och mage på schemat. Jag har tappat styrka i armarna och kunde igår "bara" köra 20 + 15 + 10 armhävningar. Bra...men bättre när jag satte mitt rekord om 32 armhävningar på raken. Det är bara på det igen.

Nu njuter jag av lite soffhäng innan dusch och säng. Kroppen har fått sitt i form av proteinshake och banan.

Go' natt.

Pulsa i sand - jobbigare än man kan tro...
Dagens träningspass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar