lördag 16 juni 2012

Rekordträning, Ben och HIIT

Idag var det benen som fick sig en omgång på gymmet tillsammans med bröst och mage. Blivit lite inspirerad av en kollega att ge mig på lite mål / rekordförsök. Klarade därmed av att ligga stadigt (?) i plankan i 2 (!) minuter (det är bara att älska Annies plankutmaning!). Gav mig sedan på mina dips och klarade 2 st på egen hand. Pull-ups och Chins känns fortfarande långt borta dock...men skam den som ger sig.

Har börjat köra HIIT på löpbandet. Innebär att jag springer för full maskin i 30 sek, vilar 30 sek, fullt ös 30 sek, osv. Kan sammanfattas i ett ord. Svettigt :) Har bara hunnit köra 10-min pass men ser fram emot ett 20-min pass inom snar framtid.

Benträning på schemat
Svettigt efter HIIT på löpbandet
Dagens träningspass = check :)

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat, två minuter är grymt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Längtar redan efter nästa veckas plankor :)

      Radera