torsdag 14 juni 2012

Vilodag - behövlig sådan

Jodå, den där cirkelträningen nere på stranden i tisdags visste var den tog. Blev en välbehövlig vilodag igår. Och idag, dag två, har jag såklart ännu ondare. VÄLDIGT ont i benen! Men...det är ju välkommen smärta.

Tyvärr ledde vilodagen, i kombination med avslutningsfest på dagis, till att jag tittade djupt ner i sockerträsket. Och är där än idag. Köpte godis på lunchen. Undrar hur jag ska göra för att lyckas motstå när det där enorma sockersuget anfaller. Hur ska jag motstå impulsen?

Måste börja jobba med det aktivt. Sålänge jag förstör min träning med dålig kosthållning kommer ju mina resultat att låta vänta på sig.

Blev vilodag även från plankutmaningen igår. Men det är lugnt - 5 dagar i veckan är det som gäller.

Ikväll - tanken är både gym och planka. Oturligt nog för mina ben är det ett benpass på schemat. Bara att bita ihop :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar