måndag 18 juni 2012

Min träning - v. 24

Måndag -10 min crosstrainer, Styrketräning 50 min Rygg, axlar, armar + plankutmaningen, HIIT på löpbandet 12 min
Tisdag - Cirkelträning/X-fit med gymmet 60 min + plankutmaningen
Onsdag - planerad vila
Torsdag - vila...no comment :(
Fredag - vila... no comment :(
Lördag - 10 min crosstrainer, Styrketräning 50 min Ben-Bröst-Mage inkl. plankutmaningen, HIIT på löpbandet 15 min
Söndag - PW 60 min + plankutmaningen

Hade jag haft in ett löppass på torsdagen hade jag varit nöjd med veckan. Men - inte lönt att vara missnöjd med något som varit. Bättre att satsa framåt och be better.

Skrattar lite åt mig själv som helt plötsligt tycker att 4 träningstillfällen är för lite på en vecka...undrar vad jag hade tyckt om det om jag fått frågan för 1,5 år sedan ;)


Totalt: 284 min träning

v. 23 - 226 min
v. 22 - 295 min
v. 21 - 0 min (charter ;)
v. 20 - 483 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar