fredag 31 augusti 2012

Axelmos igår - sjuk idag

Sammanfattning av gårdagens pass. Underbart.
  • Vasaåkaren i cable
  • Högrodd i cc med rep
  • Axelpress/hantelpress
  • Sidolyft med hantel
  • Hantelcurl
  • Kick-backs
  • Dips
  • Pull-ups

Så tungt jag kunde och 3 set av varje övning.

Plus veckoutmaningen såklart. Ab Burner.

  • 1 min toe touches.
  • 1 min russian twists.
  • 30 sek plank
  • 1 min modified side plank
  • 1 min crazy ivans
x 3

Darrig i armarna och skönt nöjd efter passet :)

Darrig i armarna = suddig bild ;)
Kärlek


Vad jag är lite mindre nöjd med är att jag idag får order från kroppen att vila. Vaknade med feber och huvudvärk. Kroppens sätt att tala om för mig att jag sovit alldeles för lite denna veckan, och kört på för mycket trots trötthet. Vilar idag och hoppas vara bra imorgon igen. Lyssna på kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar