måndag 20 augusti 2012

Veckans träning - v. 33

Jag körde ju Cardio-vecka förra veckan. Roligt att variera sig. Och så skönt att inte ha tokont i någon muskel varje dag ;) Nöjd med veckan där jag fick in mycket kondition och fettförbränning. Funderar på om jag ska göra denna veckan till en styrkevecka, eller om jag ska köra på som "vanligt".

Idag får det bli vila eftersom jag har en grym träningsvärk i vaderna (så´n där ni vet så-man-knappt-kan-gå träningsvärk). Jag är fortfarande så extremt nöjd med att jag klarade gårdagens Indoor Walking utbildning (hell yeah...jag är instruktör nu!!) så jag väljer att se det som skönt-ont. Och låter dessutom kroppen vila idag samtidigt som jag fyller på med (bra) energi.

Måndag - PowerWalk 1 mil + 5 km PW/Jogg!
Tisdag -   Vila
Onsdag -  Morgon PowerWalk 3 km. Crosstrainer + cykel totalt 1 tim 10 min på kvällen.
Torsdag - PowerWalk med gymmet ca 7 km.
Fredag -  Vila.
Lördag -  Motionscykel 45 min.
Söndag -  Indoor Walking - instruktörsutbildning :) :) :)


Totalt: 464 min träning
 
v. 32 -   237 min
v. 31 -   584 min
v. 30 -  114 min (sista sem.veckan och sommaren kom...äntligen!)
v. 29 -  314 min
v. 28 -  332 min 
v. 27 -  311 min (trots bortrest/sjuk 4 dgr)
v. 26 -  124 min (sjuk)
v. 25 -  0 min (självvald träningspaus)
v. 24 - 284 min
v. 23 - 226 min
v. 22 - 295 min
v. 21 - 0 min (charter ;)
v. 20 - 483 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar