onsdag 15 augusti 2012

Sömn och morgon-power

Min tanke med cardio-veckan var att göra någon form av förbränningsträning varje dag. Men redan igårkväll gick planerna i stöpet. Jag SOMNADE när jag nattade barnen... Har ju hänt förr - och jag är omöjlig att väcka när det händer (allt enligt min man...som jag misstänker bara tycker det är lugnt och skönt...). När jag vaknade strax innan midnatt kändes det inte helt rätt att sätta igång ett cardio-pass. Så jag borstade tänderna och somnade om.

Morgonpigg försökte jag gottgöra gårdagens "misstag" och gav mig ut på en morgonpromenad varvat med jogging på grusvägarna. Det är så himla skönt - önskar att jag hade möjlighet att göra det varje dag.

Nu är kropp och sinne utvilade, glada och nöjda. Har en härlig dag framför mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar