onsdag 1 augusti 2012

Träning när allting stämmer

Åh vad det är härligt när man är igång - och allting stämmer :)

Igår började jag dagen med en skön PowerWalk innan frukost. Fyllde på med en halvtimmes promenad på eftermiddagen. Och avslutade med ett skönt, och tufft, cirkelfyspass på stranden med gymmet. Att i den miljön ge musklerna en genomkörare med allt från TRX och snakeropes till Bulgarian sandbags och sprint i sanden är något av det bästa jag vet.

Lite extra roligt var det igår eftersom jag fick HELA familjen med mig. Så jag, min man och mina två barn svettades, blev sandiga och lekte nere på stranden igår. Underbart.

Maten går också bra. Suget finns inte där och jag har hittat en bra blandning av protein, kolhydrater och fett. Använder mig av appen ShapeUp för att hålla koll. Men följer inte rekommendationerna riktigt utan ökar såklart på proteinintaget och minskar på kolisarna. Känns som jag hittat en fin balans.

Idag verkar bli en fin dag med strålande sol - och morgonens promenad är redan avklarad :)


Morgonpromenad
Underbar morgonpromenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar