torsdag 30 augusti 2012

Fail

Kroppen ville. Huvudet ville. Men tiden brast...

Firade världens bästa nyblivna 7-åring igår med besök på busfabriken. Efter det blev det som så att vi åt på restaurang. Både köttbullar och glass gjorde att det drog ut på tiden. Innan vi var hemma och de två änglarna sov så sött, hade gymmet hunnit stänga. Så mitt arm/axelpass som skulle lämna mig med darrande muskler blev inställt :(

Fick nöja mig med hemmaträning med hantlar, och så klart Ab Burner från veckoutmaningen. Sen kan jag säga att två timmar på busfabriken...ja det är ett träningspass i sig!

Också en form av träning...



2 kommentarer:

  1. All träning är bättre än ingen träning. ; )

    SvaraRadera
  2. Det är rätt Marie. Min PT brukar säga att den bästa träningen är den som blir av :) Trevlig helg!

    SvaraRadera