tisdag 28 augusti 2012

Utmaningen är igång


Himla fin dag igår. Trött som få när jag kom hem och mycket aktiviteter efter skola / dagis på schemat. Men vad gör väl det när man lite senare drar på sig träningskläderna och ger sig ut i spåret?

Min kropp och mitt sinne är sugna på löpning just nu. Och vem är väl jag att säga nej. Så igår blev det 7 km intervaller, totalt 42 min. Var vid bryggan när jag sprungit färdigt och bestämde mig för att köra mina utfallssteg. Längst ut på bryggan och sen vända – totalt 3 0 0 u t f a l l s s t e g  :) :) :)  Promenerade hem i ca 2 km och avslutade med Ab Burner programmet. Min kommentar blir….jag förstår ordvalet ”burner” :)

Det är fortfarande inte för sent att hoppa på veckoutmaningen - 15 min Ab Burner minst 5 dagar denna veckan. Bloggfavoriten Annie har hoppat på, likaså Pia och Angelica. Jätteroligt. Nuuuuu köööööör vi :)

Sen timme och 300 utfallssteg

8 kommentarer:

  1. Kika in hos mig och tävla om proteinpulver :)

    SvaraRadera
  2. men gud så härligt du fick till det då!! :)

    SvaraRadera
  3. Ha, ha visst fick jag :) Härligt är rätt ord! Hoppas ditt halsonda ger med sig så att du kan få träna igen. Krya på.

    SvaraRadera
  4. Jag körde på med dessa magövningar efter mitt bröstpass igår och jag måste erkänna hur klen jag är i magmusklerna. Jag orkade en och en halv cirkel, haha. Men jag taggar om för ikväll tänker jag minnsann klara minst två :) Vad är väl livet utan en utmaning? :)

    SvaraRadera
  5. Ja det var jobbigare än jag trodde när jag såg programmet. Bränner bra i magmusklerna. Men det ska ju vara en utmaning - för jag håller med, vad är väl livet utan en utmaning :)

    SvaraRadera
  6. Övningarna är riktigt tuffa - de sista varvet dödar verkligen. Och jag har tre pass till att klämma in denna veckan ;)

    SvaraRadera
  7. Håller med. Två pass kvar för min del :) Buuuuuurning....

    SvaraRadera