onsdag 29 augusti 2012

Den tiden

Örk. Usch. Blörk. Vissa dagar är bara pest (läs igår). Och jag vet varför. Hormoner. Kvinnokroppen är allt förunderlig. Typ 1-2 dagar i månaden är jag bara ett enda stort olustigt blörk. Men jag vet hur jag råder bot på det. Jag skiter i allt i dessa dagar. Vill jag inte träna, då tränar jag inte. Vill jag äta, då äter jag. Vill jag sova, då sover jag. Det är så jag mår bäst dessa dagar. Och i det långa loppet spelar två dagar i månaden inte så stor roll tänker jag. Jag kommer ändå att uppnå mina mål.

Men idag - idag verkar bli en toppendag. Redan när jag vaknade var kroppen sugen på ett tufft pass på gymmet. Det tänker jag ge den ikväll. Tänker köra armar och axlar tills det darrar i musklerna + ab burner från veckoutmaningen.

Ikväll!


Den tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar